Reklamace zboží

Reklamace zboží
V případě reklamace vám zboží ochotně vyměníme nebo vrátíme peníze na bankovní účet.

Naší snahou je dodávat Vám zboží v té nejlepší kvalitě. Všechny zásilky balíme pečlivě a zboží před odesláním kontrolujeme. Pokud se ovšem přece jen stane, že zjistíte nějakou vadu, máte možnost zboží reklamovat. Je v našem zájmu reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte obávat, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné. Zboží vám ochotně vyměníme, nebo vrátíme peníze na bankovní účet.

Nahlášení reklamace

Reklamaci je dobré předem oznámit emailem na probottari@probottari.cz, nebo telefonicky. Není dobré, pokud nám přijde zásilka bez ohlášení a bez reklamačního listu. Takové reklamace se zpravidla zbytečně protahují. Proto doporučujeme zavolat, nebo napsat email. 

Formulář

Většinou vás požádáme o stručné vyplnění reklamačního listu. Měl by obsahovat zejména: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo bankovního účtu, název produktu a popis závady. Vyplněný formulář nám zašlete emailem jako přílohu. Všechny takové reklamace jsou vyřízeny rychle. Pokud nám reklamační list pošlete poštou, počítejte prosím se zdržením. 

Fotografie produktu

Pokud máte možnost, prosíme pořiďte jednu fotografii poškozeného produktu a pošlete nám ji emailem spolu s reklamačním formulářem. Není to podmínka, ale vaše reklamace bude vyřízena rychleji, a také bez zbytečného posílání zboží zpět.

Odeslání výrobku

Pokud je výrobek poškozený, počkejte prosím na případnou výzvu k navrácení produktu. Většinou objednáváme vlastní svoz, není tedy potřeba zásilku nikam odesílat. Stačí jen připravit balíček a kurýr PPL si ho vyzvedne na vaší adrese. Za odeslání tak nic neplatíte. Pokud chcete reklamaci urychlit, můžete zásilku poslat zpět Českou Poštou, pak použijte tuto adresu:  PRO BOTTARI s,r,o, Stará 22, Stráž nad Nisou, 463 03. Označenou jako "reklamace".

Vyřízení reklamace

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicet dní. Zákazníkům ale vycházíme maximálně vstříc a všechny reklamace řešíme během několika dní. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat. O výsledku reklamace vás jako spotřebitele vyrozumíme zpravidla emailem, telefonicky nebo písemně poštou.

Odeslat článek známému   Vytisknout